2016 m. spalio 22 d., šeštadienis

Ką veikti savaitgaliais?

Sveikos, tikriausiai kiekviena randate įdomų užsiėmimą savaitgaliais. BET ką daryti jeigu sergate , lauke šalta ir tiesiog nesugalvoji ką nuveikti ? Yra išeitis..ir ne viena.
1.Visų pirmą ką aš labai mėgstu daryti savaitgaliais , kai nuobodu , tai daryti musical.ly. Mano mėgstamiausias užsiėmimas. Aišku nepostinu jų darau privačius , nes jūs net negalite įsivaizduoti kokių aš nesąmonių pridarau...
2. Kadangi per darbo dienas bent jau AŠ niekada nerandu laiko pasiselfinti , tai manau , kad dar viena išeitis būtų pasidaryti nuotraukų ir jas įkelti į facebook'ą arba instagramą.
3. Trečia išeitis labai paprasta..prisikviesti draugų ir kartu pažaisti monopolį.
4.Dar vienas dalykas kurį aš labai mėgstu , tai daryti plaukų kaukes, veido ir t.t. Labiausiai patinka medus , kiaušinis ir alyvuogių aliejus ant plaukų žinokit tikrai padeda.
5.Ką daryti jeigu mama neleidžia išlipti iš lovos , nes sergi? Aš asmeniškai labai mėgstu pasikloti lovą labai įdomiai; prisitiesiu kiek įmanoma čiužinių , kaldrų , prisidedu kiek tik turiu pagalvėlių. Aš jų turiu labai daug , nes jas galima sakyti kolekcionuoju.Tada jaučiuosi savo lovoje kaip karalienė ir kadangi ta veikla neužima visos dienos , tai pasiimu telefoną ir naršau intike.
6. Ką daryti jeigu dingo internetas? Pas mane tai atsitinka labai retai , bet vistiek parašysiu ką gi aš darau. Pasiimu savo knygas padarau joms visoms kampus, aplenkiu , papuošiu aplankalus visokiais darbeliais. O mokykloje galiu jaustis jaukiai žiūrėdama į savo gražias knygas , o ne kažkokias nuvalkiotas.
7.Dar galima savaitgaliais namuose su draugais daryti bean boozled ir visokius kitokiu challenge čia mano dar vienas mėgstamas užsiėmimas kai nuobodu.
                  Ačiū , toms kurios skaitėte. Žinau , kad čia tikrai nėra įspūdingas įrašas. Tiesiog keli patarimai kurie galbūt gali praversti. Jeigu norite dar kokių nors patarimų komentuokite apie ką ir kai rasiu lauko būtinai patarsiu. :)
Iki !


6 komentarai :

  1. Įdomu, lauksiu najo įraśo:) dabar kai parašei taip užsimaniau monopolį pažaist:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gal šį kartą ką nors šiurpaus? Gal būt truputį "helovyniško"

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gal šį kartą ką nors šiurpaus? Gal būt truputį "helovyniško"

    AtsakytiPanaikinti