2016 m. spalio 24 d., pirmadienis

Gražiausia savaitės narė

Sveikos, kadangi sergu ir šiandien neeinu į mokyklą , manau , kad išrinksiu gražiausią savaitės narę , nes ją kaip pastebėjau rinko labai senai. Taigi aš čia taip greitai perbėgau akimis per visas nares , viceprezidentes ir nusprendžiau , kad gražiausias mano manymu derinukas buvo šis -
Šis yra Oskar4 viceprezidentės.
Man jis labai patiko , nes jame aš matau Harley Quinn , o ji iš mano vieno iš mėgstamiausių filmų savižudžių būrys. Harley Quinn -
Aišku buvo ir dar daugiau vertų gražiausios savaitės narės titulo derinių , bet kadangi aš turėjau rinktis , tai išsirinkau Oskar4.
Sveikinimai jai.
Ačiū , kas skaitėt. Tikiuosi įrašas jums patiko ir jūs neprieštaraujate , kad išrinkau Oskar4/ Harley Quinn.
Iki!


Komentarų nėra :

Rašyti komentarą