2016 m. rugsėjo 11 d., sekmadienis

Savaitės naujienos nr.7

Laba vakara visom, vasara pasibaigė, ruduo prasidėjo, orai sušilo, spėju ir vėl Kalėdos bus be sniego.
Atrodo ruduo, jau prasidėjusi mokykla viskas pasikeitė, klube taip pat. Bet tik bent jau aš nesuprantu kaip renktis, norisi jau rudeniškiau, bet , kad vasara vis dar.




Savaitės gražiausia narė
Adriane. Neseniai žiūrėjau kažkokią laida, bet deja nebeprisimenu aš jos pavadino, gaila. Ir joje rodė apie žmones, kaip darbdaviai ieško darbuotojų vien iš grožio, nekreipdami dėmesio į išsilavinimą. Biškutį į tai pažiūrėjus iš vienos pusės tai labai neteisinga, bet pabandžiau ir aš šia savaitę dėmesio nekreipt į jokius rūbus, o tik į patį panelės kūną, kaip sakant.
Taigi labiausiai sudomino galvos sritis, iš veido panelė atrodo tikrai savimi pasitikinti, ir akys man šios tokios tobulos. Plaukai, bent jau ant mano panelės žiūrisi per aukštai ir atrodo, kad kakta labai aukšta, bet Adriane labai tiksliai parinko panelei antakius.
Kūno įdegis labai geras, tinka prie plaukų, akių spalvos, nagai matau nulakuoti viskas tvarkinga.








                                                                 Žaidimo naujienos

Mano ilgai lauktas žaidimo tipo „Mados savaitė“.
Laukiau jaučiu ištisus metus, kiekviena savaite ji vis keisis, atnešdama į žaidimą vis naujesnių rubų, veido bružu, gal šukuosenu ir t.t

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą